AVG の誤検出、以前数週間で対応してくれたのですが、
今回は1日で対応してくれました。
速過ぎる!
Dear Customer, thank you for your e-mail. Please accept our apologies for any inconvenience caused to you. Kindly note that we have analyzed the files provided by you. Kindly note that the files was a false detection and will be removed in the next virus defination update. Please update your AVG and perform a scan again. If you have any issue, please do not hesitate to contact us back again. Thank you for your kind cooperation and patience. We highly appreciate it. Best regards, Basvinder Singh AVG Customer Services |
フリーユーザーなので、こんなに早いと…驚き。
日本語メールで送ってるのに解読して、1日で対応&英語で返信してくるの
もすごいな。
サポートはしっかりしてるってことみたい。
これだけ早いなら、総合セキュリティソフト(ファイアウォール込み)として、
企業で導入しても良いと思う。
自分が投稿した誤認識ファイルが世界中の AVG データベースから、処理される
のはうれしいですね。
0 コメント:
コメントを投稿